www.EXITS.be
IT services voor zelfstandigen, kleine KMO's en particulieren
in de ruime streek rond Gent en Deinze.

EXITS
Home
Wie is Exits
Krasse uitspraken...

IT hulp
Servicepakket
Doelgroep
Beschikbaarheid
Ervaring
Visie

Praktisch
Contact
Mail
Prijslijst
Voorwaarden

Seyssens
Home

Winter 2010: EXITS is een feit!
Mijn IT kunsten ook buiten de werkuren gebruiken, het is eindelijk een feit! Sinds 2009 ben ik als zelfstandige in bijberoep gestart. Dat is dus IT-en, klanten blij maken, en er nog plezier aan hebben ook!

Al wie nieuwe klanten kan aanbrengen, kan er zelf ook iets aan verdienen. Elke aabgebrachte nieuwe klant is een uur support waard!

Servicepakket

Exits probeert je met veel IT gerelateerde taken te helpen. Hieronder kan je een greep uit mijn ervaring vinden. Heb je nog een uitdaging op een ander gebied, vraag het gerust.

Met EXITS wil ik kwalitatieve IT ondersteuning geven aan zelfstandigen, particulieren en kleine bedrijven.
PC’s: hardware, installtie en onderhoud
Printers
Netwerken: WAN, LAN, bedraad & WIFI
Internetverbindingen
Mail
Eenvoudige websites
Data- en netwerk bescherming
Back-up van data en redundant infrastructuur
Software installatie en implementatie
Project management, consultancy of een onpartijdige mening voor projecten met andere bedrijven
Audit en advies van je IT omgeving
Preventief onderhoud en nazicht van systemen
Hulp bij dagelijkse gebruikersvragen.
Virussen, spam en virusscanners
Etc…


Doelgroep en –regio

Om het allemaal efficiënt te houden zoekt EXITS klanten in de ruime streek rond Gent, pakweg in heel Oost Vlaanderen.
Onze doelgroep bestaat uit zelfstandigen en kleine bedrijven. Particulieren kunnen uiteraard ook bij EXITS terecht, aan dezelfde voorwaarden.


Beschikbaarheid

Exits’ doelgroep heeft meestal pas ’s avonds en in de weekends tijd om met IT bezig te zijn. Daar hoef je bij EXITS niets extra voor te betalen. Vermits ik dit in bijberoep doe, zijn dit net de uren waarop ik beschikbaar ben. Geplande projecten kunnen uiteraard op andere momenten voorzien worden, maar standaard is alles buiten de kantooruren.
Heb je een vraag, dan kan je altijd een boodschap achterlaten op het antwoordapparaat, of kan je een mailtje of SMS sturen. Ik probeer je dan zo snel mogelijk te helpen, of zo snel mogelijk een afspraak te geven.
Exits zal waar mogelijk proberen om je problemen per telefoon of via ‘hulp op afstand’ op te lossen. Moet ik toch langskomen, dan rekenen we de verplaatsingstijd van Eke uit, en terug. Er worden geen extra kilometervergoedingen aangerekend.


Ervaring staat garant voor kwaliteit

Sinds 1990 werk ik in een IT support omgeving. Deze bagage kan ik vandaag gebruiken om jullie te ondersteunen. Dit is dus een dosis gezond verstand en een rijke ervaring.
Een collega noemde mij ooit een pitbull. Als een probleem opgelost moet worden, dan zet ik er mijn tanden in tot de beste oplossing gevonden is.
Daartegenover staat dat niet alle problemen op de ‘beste’ manier opgelost moeten worden. Gezond verstand, en besef van kosten, kunnen je perfect laten beslissen om een probleem op een alternatieve manier aan te pakken, en misschien niet voor de ‘Bentley’ der opties te kiezen. Hier kan ik dan opnieuw op mijn rijke ervaring steunen om valabele alternatieven te bedenken.
Ik ben van nature gewoon eerlijk. Als ik een ‘beste’ oplossing aanbreng, dan is dat naar mijn oordeel de beste oplossing voor jouw doel, en niet noodzakelijk het beste voor mijn inkomsten.
Als jouw vraag indruist tegen alle gezond verstand, dan zal ik dat ook eerlijk zeggen. Daarmee maak ik mijzelf misschien niet altijd populair, maar populariteit is niet noodzakelijk een kwaliteit in een service omgeving.


Vision, Mission & values

Voor exits is het een doel om elke klant zo goed mogelijk te helpen, aan eerlijke voorwaarden.
Gewone support gaat aan het gewone tarief, met een glimlach.
Een bovennatuurlijke interventie gaat ook aan het gewone tarief, maar het is moeilijk lachen als je zweet.
Een mirakeltje gaat dan weer aan het gewone tarief, maar duurt soms wel iets langer.
Als het echt niet lukt, heb ik een brede schouder, en een goed gevoel voor humor. Dat kan je ook helpen.
Met EXITS ga ik niet proberen om veel reclame te maken. De kwaliteit moet voor zichzelf spreken. Als ik jullie een goede oplossing bezorgde, bezorgen jullie mij dan maar dat beetje mond aan mondreclame. Laat mij weten welke klant je aanbracht, en wij geven je iets terug...
Met EXITS probeer ik jullie te helpen met een uitgebreide waaier aan supporttaken.
We weten allemaal dat niet alleen je infrastructuur belangrijk is, maar ook de beschikbaarheid van je data, software, back-ups, netwerk, printer, security, etc... Exits helpt je terug op weg nadat er een probleem opdook. Maar Exits wil je ook graag preventief hebben, en voorkomen dat het misgaat, of minstens de” gevolgen van problemen beperken. Exits kan je dus curatief helpen na problemen, maar ook proactief om problemen te voorkomen. Virusincidenten, systeemcrashes, uitbreidingen, maar ook advies en preventief onderhoud kan je helpen.
Voor de implementatie van nieuwe systemen kan ik je helpen met de installatie, configuratie en het gebruik. Ik ken uiteraard niet alle mogelijke applicaties, maar mijn ervaring met veel systemen helpt wel om ook nieuwe applicaties snel op de rails te krijgen.
Ik heb een jarenlange uitgebreide professionele ervaring opgedaan. Die ervaring kan ik voor jullie aanwenden. Tegelijk heb ik het juiste karakter om uitdagingen efficiënt aan te pakken.